Colégio Extensão - Seu filho em 1º lugar

Entregue a formação de seus filhos nas mãos de quem tem orgulho em executar essa função há mais de quarenta anos. Colégio Extensão - Da Educação Infantil ao Ensino Médio Rua Antonio Gomes do Amaral Nº 294299

OVERVIEW

The web site colegioextensao.com.br currently has a traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have inspected fifteen pages inside the site colegioextensao.com.br and found zero websites referring to colegioextensao.com.br.

COLEGIOEXTENSAO.COM.BR TRAFFIC

The web site colegioextensao.com.br has seen variant quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for colegioextensao.com.br

Traffic ranking (by month) for colegioextensao.com.br

Traffic ranking by day of the week for colegioextensao.com.br

WHAT DOES COLEGIOEXTENSAO.COM.BR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of colegioextensao.com.br Mobile Screenshot of colegioextensao.com.br Tablet Screenshot of colegioextensao.com.br

COLEGIOEXTENSAO.COM.BR SERVER

Our parsers detected that a lone root page on colegioextensao.com.br took one thousand nine hundred and fifty-three milliseconds to load. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider colegioextensao.com.br not secure.
167.114.8.48

We revealed that this website is operating the Apache operating system.

Colégio Extensão - Seu filho em 1º lugar

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site colegioextensao.com.br states the following, "Tour pelo Colégio Extensão 2005." We noticed that the website stated " Tour pelo Colégio Extensão 2005." It also said " Rua Antônio Gomes do Amaral, 299 - Unidade I Nº 282294 - Unidade II Nº 299 - Unidade III Nº 275. 0700 às 1800 SEGUNDA A SEXTA. Copy 2018 Colegio Extensão Araçatuba. SEU FILHO EM 1º LUGAR."

SEEK SIMILAR WEBSITES

Colegio Eyzaguirre

El área de Curriculum de una vida práctica de un alumno. La Escuela, es realmente un lugar extraordinario de aprendizaje. Nuestro talentoso personal provee a cada estudiante con estándares rigurosos, alto valor académico y comportamiento y una base sólida. La etapa escolar, es ante todo, una escuela donde los niños son estudiantes felices, seguros y entusiastas. Horarios y Comunicación para los apoderados. Educar niños, niñas y jóv.

Colegio Ezpeleta

De gestión pública de la Provincia de Córdoba. Es una Institución de gestión innovadora, que articula con otros centros universitarios, asume las funciones de formación técnica profesional y docente, y de extensión e investigación de acuerdo con las demandas laborales de la región. En Morteros, el Ezpeleta capacita a sus alumnos en carreras cortas con rápida salida laboral, formando egresados con un alto nivel de competencia profesional.

Colégio FAAP

Rua Alagoas, 903 - Higienópolis. Av Independência, 3670 - Jd.

Colégio FAAT - Ensino Fundamental e Médio

EDUCAR PARA A VIDA! Somos um colégio que acredita verdadeiramente na ideia de Educação Completa, de educação para a vida. Oferece ensino de qualidade no Fundamental e Médio. Para isso, conta com corpo docente altamente qualificado, sintonizado com a dinâmica do ensino moderno e uma série de atividades complementares para o pleno desenvolvimento do aluno. CURTA NOSSA PÁGINA NO FACEBOOK. Clube de Cinema e Comunicação. Clube de Matemática O gosto pela matemática depende em par.